AFSPRAKEN
Wanneer u een reservering maakt bij Huidatelier gaat u atomatisch akkoord met de huisregels.
Afspraken kunnen telefonisch, via onze website en in het salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via mail of een afsprakenkaartje.
Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat me het dan weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten. Dit uit respect voor de volgende client. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. De behandeling zal echter wel voor de helft in rekening gebracht worden.

ANNULEREN
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.
Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen. U kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. Wanneer u later annuleert, ben ik genoodzaakt de helft van de behandeling in rekening te brengen.
Bij een No Show wordt de geplande behandeling voor de helft gefactureerd. U ontvangt deze factuur per post. Bij een herhaling zullen de gehele behandekosten in rekening gebracht worden.

CADEAUBONNEN
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 6 maanden. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

ALLERGIE
In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van Huid.Atelier dient u contact op te nemen zodat ik uw huid aan een analyse/onderzoek kan onderwerpen om de allergie te zien/constateren. Indien er sprake is van een reactie welke productgerelateerd zou kunnen zijn, dient u een klachten-c.q. allergiefomulier in te vullen en te ondertekenen. Zonder dit formulier kan ik uw product niet terugsturen naar de leverancier.

PRODUCTEN RETOURNEREN
Retourneren of ruilen van bij Huid.Atelier aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop met overlegging van de aankoopbon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt is. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.


KLACHTEN OF ONTEVREDEN?
Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.